مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-08پزشكي

جزییات واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا/ حمایت از 14 بیماری خاص و نادر


در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات، برگزاری دوره های آموزشی برای ارائه دهندگان خدمات به صورت تخصصی مدنظر بوده که مرتبا در حال گسترش است.

به عنوان مثال دوره هایی برای آشنایی تخصصی پرستاران بخش های دیالیز که دوره های ویژه ای برگزار کردیم، برای گروه های اورژانس و برای بیماران اوتیسم اطلاع رسانی هایی را انجام دادیم و اقدامات این چنینی را در جهت ارتقاء کیفیت خدمات پیش بردیم.

در عین حال به طور مثال حتی برای پزشکان درمانگر آخرین نوع خدماتی که در دنیا وجود دارد، ارائه دادیم و این موارد مرتبا در حال پیگیری است.

شادنوش ادامه داد: در عین حال در زمینه دسترسی عادلانه تر به خدمات نیز اقداماتی انجام شده مانند تاسیس مراکز جامع خدمات بیماران خاص تا بیماران در نقاط مختلف کشور خدمات مورد نیازشان را اعم از مشاوره و ویزیت، تزریق فرآورده، دندان پزشکی، توانبخشی و.

را به صورت جامع در یک مرکز انجام دهند که اتفاق افتاده است.

همچنین بیش از 10 مرکز فوق تخصصی جامع برای بیماران ام اس در نظر گرفته شده که آنها هم فعالیت خودشان را شروع کرده و در حال ارائه خدمت هستند.

در زمینه بیماران تالاسمی هم این بیماران باید سالیانه نوعی ام آر آی را انجام می دادند که متاسفانه قبلا در تهران این اقدام انجام می شد، اما اکنون 12 مرکز در کل کشور فعال شده و این خدمت را ارائه می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا/ حمایت از 14 بیماری خاص و نادر

جزییات واکسیناسیون بیماران خاص علیه کرونا/ حمایت از 14 بیماری خاص و نادر