مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-08اقتصادي

زیرساخت های جزیره کیش توسعه می یابد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در جزیره کیش اظهار کرد: تامین برق، آب، اینترنت، هوشمند سازی و توسعه بندرگاه کیش را از جمله طرح های مهمی است که با استفاده از سند جامع همکاری های ایران و چین و منابع مالی این کشور تسریع می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در جزیره کیش اظهار کرد: تامین برق، آب، اینترنت، هوشمند سازی و توسعه بندرگاه کیش را از جمله طرح های مهمی است که با استفاده از سند جامع همکاری های ایران و چین و منابع مالی این کشور تسریع می شود.

جعفر آهنگران شب گذشته(18 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص سند جامع همکاری های ایران و چین و تاثیر آن در مناطق آزاد کشور به ویژه کیش اظهار کرد: در این قرارداد به صورت مشخص به مناطق آزاد به ویژه سه منطقه قشم، چابهار و ماکو اشاره و عنوان شده است تا از تجارب و منابع مالی چین برای توسعه زیر ساخت ها در این مناطق استفاده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه پس از گذشت چند دهه از تبدیل کیش به منطقه آزاد در حال حاضر برخی زیر ساخت های این منطقه نیاز به نوسازی و به روز رسانی داشته و در برخی بخش ها نیازمند ایجاد امکانات به روز هستیم، عنوان کرد: بخشی از این موارد را در قالب استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های جزیره کیش توسعه می یابد

زیرساخت های جزیره کیش توسعه می یابد