مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:452021-05-08سياسي

دولت در مقابل پیمانکاران بدعهدی می کند/ 4 راه حمایت موثر از «تولید»


نماینده تهران در مجلس با اشاره به بدعهدی دولت در قبال تعهداتش به پیمانکاران، از نقش اساسی بانک ها در حمایت از «تولید» یاد کرد و 4 راه حل در این زمینه پیشنهاد داد.

- حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس: یک ماه و نیم از آغاز سال 1400 می گذرد؛ سالی که در ادامه راهبرد مدنظر رهبر انقلاب در سال های اخیر، با موضوع تولید و با عنوان دقیق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است تا بهانه ای باشد برای تحرک دولت برای حمایت از تولید و چرخاندن چرخ زندگی و معیشت مردم.

هرچند سوء مدیریت ستاد ملی مبارزه باو عضو کمیسیون صنایع و معادن، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به بیان برخی موانع پیش پای تولید و رونق آن پرداخته و در این میان، از نقش اساسی بانک ها در سنگ اندازی در راه حمایت از تولید صحبت می کند.

وی 4 راه حل هم برای بهبود وضعیت فعلی و حمایت عملی و موثر از تولید ارائه می دهد.

متن کامل گفتگوی خبرنگار فارس با میرسلیم در ادامه می آید: فارس: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها هستیم؛ به نظر می رسد یکی از مسیرهای مهم و اصلی حمایت از تولید، شبکه بانکی کشور باشد.

فکر می کنید عملکرد شبکه بانکی در حمایت از اشتغال و تولید چطور بوده است؟ میرسلیم: شبکه بانکی اگر عملا ضوابط اسلامی را مراعات کند، کمک شایان توجهی بهکه به بخش صنعت پرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در مقابل پیمانکاران بدعهدی می کند/ 4 راه حمایت موثر از «تولید»

دولت در مقابل پیمانکاران بدعهدی می کند/ 4 راه حمایت موثر از «تولید»