مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:352021-05-08اقتصادي

فارس من ا مشاورین املاک متخلف در گلبهار پلمب می شوند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران با اشاره به اینکه به دلیل رشد قارچ گونه مشاورین املاک در این شهر، مجوز جدیدی صادر نمی شود، گفت: پلمب واحدهای فاقد مجوز و مشاورین املاک متخلف با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه املاک در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

به همین منظور به سراغ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران رفتیم و با وی در خصوص وضعیت مشاورین املاک در گلبهار به گفت وگو نشستیم.

محمدرضا مقدم بابیان اینکه به دلیل رشد قارچ گونه مشاورین املاک در گلبهار هیچ گونه مجوز جدید صادر نمی شود، به پلمب واحدهای بدون مجوز در این شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری اتاق اصناف چناران و اتحادیه املاک واحدهای بدون مجوز شناسایی و نسبت به پلمب آن ها اقدام شده است.

   رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران ضمن تایید رشد قارچ گونه مشاورین املاک در گلبهار افزود:  برای جلوگیری از رشد بیشتر محدودیت هایی را در صدور مجوز املاک ایجاد کرده ایم که با اجرای آن مانع افزایش بیشتر املاک در گلبهار خواهد شد.

وی یادآور شد: در راستای  سازمان دهی و نظارت بیشتر  مشاورین املاکی که اعتبار مجوز آن ها به اتمام رسیده باشد از فعالیت آن ها جلوگیری و  باید در مکان های جدید شهر که واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من ا مشاورین املاک متخلف در گلبهار پلمب می شوند

فارس من ا مشاورین املاک متخلف در گلبهار پلمب می شوند