مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:052021-05-08اقتصادي

بازگشت 305 هکتار از اراضی به طبیعت شمال


معاون امور اراضی جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: سال گذشته تعداد 4 هزار و 637 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مساحت 351 هکتار شناسایی شد که نسبت به سال 98 به لحاظ تعداد 21 درصد و در مساحت تقریبا سه برابر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سرسبزی مازندران در همه جا زبانزد است و همین موضوع موجب دردسر برای استان شد و پای مهمانانی را به طبیعت استان باز کرد که برای آرامش حتی چند روزه خودآسمان خراش هایی را در دل جنگل ها علم کردند.

مردمان استان روزی به برای رسیدن به آرزوهای دست نیافته و زندگی رویایی زمین های آبا و اجدادی خود را با قیمت اندکی به فروش رساندند و با این تفکر که صاحب خانه شوند آواره شهرها شدند ولی خیلی زود پشیمان شده و به جای خانه های روستایی، ویلاهایی ظاهر شدند که سرسبزی را از چهره استان دور کرده است.

  طی این سال ها چهره روستایی و سرسبزی دیار مازندران تبدیل به ویلاهایی شدند که در منظره خواهی با هم رقابت گذاشتند و هر کدام از آنها در تلاش برای ربودن منظره یا به عبارتی ویو از یکدیگر هستند.

اماخبر خوب که طی سال های اخیر می شنویم بازگشت اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز است که در این راستا هجوم زمین خواران بحث مقابله و قلع و قمع در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گرفت که امیدواریم با تداوم این برخورد از این پس شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 305 هکتار از اراضی به طبیعت شمال

بازگشت 305 هکتار از اراضی به طبیعت شمال