مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 00:152021-05-08سياسي

تاکید تشکل های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب


تشکل های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان، در بیانیه ای خطاب به شورای ائتلاف انقلاب، شورای وحدت و جبهه پایداری، بر ضرورت وحدت و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از اصفهان، تشکل های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، طی بیانیه ای، خواستار وحدت نیروهای انقلاب و کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها شدند.

  در این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه اولین انتخابات مهم در گام دوم انقلاب و انتخابی سرنوشت ساز هستیم و کشور در مرحله بسیار حساس شرایط داخلی و خارجی قرار دارد از یک طرف دشمنان قسم خوردهمعظم شهدا و آحاد جامعه چشم امیدشان به انتخابات خردادماه است که رییس جمهوری انقلابی و در طراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب شده و در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، کام مردم شیرین گردد و سکان هدایت و مدیریت اجرایی کشور به دست دولتی انقلابی و جوان سپرده شود.

در این بیانیه آمده است: برای رسیدن به این مهم با توجه به تجربه های تلخی که در گذشته به دست آمده، ما فرهنگیان انقلابی به نمایندگی قشر عظیم فرهنگیان استان اصفهان انتظار و درخواست داریم عقلانیت حاکم بر نیروهای انقلابی موجب شود عزیزانی که مرجعیت سیاسی و فکری و اجتماعی جریانات انقلابی کشور را عهده دار هستند و از سرمایه ها و ذخایر ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید تشکل های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب

تاکید تشکل های فرهنگیان انقلابی استان اصفهان بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب