مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:152021-05-08سياسي

نفرت از ظلم راهبرد عدالت خواهی است/ در حال تغییر مبانی معرفتی ما هستند


رییس کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از اشکالات ما این است که گاهی شعار عدالت به فراموشی سپرده می شود و گاهی به لوازم و راهبردهای آن توجه نمی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمد جواد نظافت شب گذشته در اولین نشست مردمی با عنوان مشهد فردا؛ عدالت، هویت و پیشرفت اظهار کرد: زنده نگهداشتن شعارها یکی از کارهای بسیار مهم است و ارزش ها نباید فراموش شود، گرچه شعار بدون عمل بیهوده است اما مقدمه عمل، شعار است، یکی از اقدامات دشمن این است که شعارها به فراموشی سپرده شود.

رییس کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: شعار عدالت نیز همین گونه است، بسیاری از افراد چون نمی خواهند عمل کنند شعارآن را هم نمی دهند، به طور مثال امکان ندارد کسی شعار ساده زیستی را دوست نداشته باشد و شعار ساده زیستی بدهد.

وی بیان کرد: از جمله شعارهایی که باید زنده نگه داشته شود توجه به شعار عدالت است که فراوان راجع به عدالت مطلب گفته شده و باید به آن توجه کرد.

نظافت با اشاره روایت از حضرت زهرا(س) که فرمودند خدای متعال عدالت را واجب کرده است تا دل ها آرام گیرد ، یادآور شد: یعنی وقتی عدالت نباشد آرامشی نیست و مردم عصبانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرت از ظلم راهبرد عدالت خواهی است/ در حال تغییر مبانی معرفتی ما هستند

نفرت از ظلم راهبرد عدالت خواهی است/ در حال تغییر مبانی معرفتی ما هستند