مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:052021-05-08اجتماعي

جابه جایی روستای رودبار بهشهر و تعهداتی که بر زمین ماند+ عکس و فیلم


جابه جایی روستای رودبار بهشهر قصه پر غصه روستاییانی است که از تمام زندگی خودگذشتند تا سدگلورد آبگیری شود و اکنون منتظر عملی شدن تعهداتی هستند که داده شد و بر زمین مانده است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعیبا وجود اینکه چند سالی از آبگیری موقت سد گلورد و جابه جایی اهالی روستای رودبار بهشهر روستای زیر آب رفته با آبگیری سد گلورد به روستای جدید رودبار بهشهر می گذرد؛ اما اهالی این روستا همچنان از مشکلات ریز و درشت این جابه جایی رنج می برند.

طرح جابه جایی روستای رودبار به دلیل آبگیری سد گلورد و خطر وقوع سیل و آب گرفتگی در حالی اجرایی شد که با پیامدها و معضلات فراوان برای زندگی روستاییان همراه بود و آنچنان که اهالی روستا عنوان می کنند؛ آب شرب، مسجد، طرح هادی، زمین ورزشی، اشتغال و بسیاری از مشکلات دیگر از جمله معضلات موجود است، معضلاتی که موجب شد تا ریش سپیدان و بزرگان این روستا در دیداری با فرماندار بهشهر و نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه درمجلس شورای اسلامی به واکاوی این مشکل بپردازند و چاره اندیشی کنند.

در احداث سد گلورد همه چیز دیده شد مگر مردم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات روستای رودبار بهشهر به عنوان معتمد محلی این روستا که خود از اهالی این روستاست وارد جلسه شد و همچون همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی روستای رودبار بهشهر و تعهداتی که بر زمین ماند+ عکس و فیلم

جابه جایی روستای رودبار بهشهر و تعهداتی که بر زمین ماند+ عکس و فیلم