مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 22:502021-05-08اقتصادي

صادرات نفت بدون برجام صفر می شد؟/ روغن ریخته ای که نذر امام زاده شد


حتی مقامات آمریکایی هم ادعای دولت روحانی درباره به صفر رسیدن میزان فروش نفت ایران در صورت عدم حصول توافق ژنو و برجام را تایید نمی کنند و به ثبات فزاینده صادرات نفت کشورمان قبل از توافق ژنو اشاره کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وقتی دولت روحانی نتوانست دستاورد ایجابی مهمی برای وقتی ما کارمان را شروع کردیم 1.

2 میلیون بشکه در روز صادر می کردیم و حتی قرار بود به 200 هزار بشکه و نفت در برابر غذا برسیم.

من به ظریف گفتم بابت هر حرفت در توافق حاضرم 1000 دلار بدهم .

*ماجرا از کجا آغاز شد اولین بار، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در نشست مشترک استانداران، سفیران، روسای اتاقهای بازرگانی و مناطق آزاد کشور در تاریخ 18 آبان ماه 94 وزارت نفت بارها در سال های 95 و 96 این ادعا را تکرار کردند که اگر برجام نبود، صادرات نفت ایران صفر می شد.

*روحانی: اگر برجام نبود، حتی یک بشکه نفت هم نمی توانستیم صادر کنیم روحانی اولین بار در دیدار وزیر، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات و اطلاعات در تاریخ 16 فروردین ماه 95 با اشاره به اینکه در سال های گذشته دشمنان ملت ایران به دنبال این بودند تا توانمندی و تأثیرگذاری ایران در بازار جهانی انرژی را حذف کنند در حالی که ایران قدرت بزرگ منطقه ای و یک کشور تأثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت بدون برجام صفر می شد؟/ روغن ریخته ای که نذر امام زاده شد

صادرات نفت بدون برجام صفر می شد؟/ روغن ریخته ای که نذر امام زاده شد