مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:452021-05-08بين الملل

اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی نشست اضطراری برگزار می کنند


معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که در نشست اضطراری این اتحادیه پیرامون روند سرکوبگرانه اشغالگران اسراییلی علیه فلسطینیان وتلاش برای بیرون راندن آنان از محله شیخ جراح بحث و گفتگو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، اتحادیه عرب روز شنبه اعلام کرد که در پی درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای بررسی راه های مقابله با وحشیگری های رژیم صهیونیستی در قدس، این اتحادیه یک نشست اضطراری برگزار می کند.

گفته می شود که این نشست قرار است روز دوشنبه به ریاست قطر در قاهره برگزار شود.

به گفته حسام زکی معاونت دبیرکل اتحادیه عرب در این نشست اضطراری درباره روند سرکوبگر و زورگویانه اشغالگران اسراییلی علیه فلسطینیان و تلاش برای بیرون راندن آنان از سرزمین آبا و اجدادی اشان و همچنین برخورد نابهنجار اشغالگران صهیونیست با مسیحیان قدس اشغالی بحث و گفتگو می شود.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی (OIC) نیز روز سه شنبه برای بررسی تجاوزات اسراییل یک نشست فوق العاده برگزار می کند.

گفتنی است بنا به اعلام هلال احمر فلسطین، در درگیری شب های گذشته میان فلسطینیان قدس اشغالی و نظامیان صهیونیستی حدود 205 نفر بر اثر یورش وحشیانه نظامیان صهیونیستی به سوی نمازگزاران مسلمان در مسجد الاقصی زخمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی نشست اضطراری برگزار می کنند

اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی نشست اضطراری برگزار می کنند