مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:352021-05-08بين الملل

ابراز خرسندی عمار حکیم از گفت و گوی ایران و عربستان


رهبر جریان حکمت ملی عراق با ابراز خرسندی از برقراری امکان گفت و گو بین ایران و عربستان برای رفع اختلافات فی مابین؛ زبان مثبت ایجاد شده بین تهران و ریاض را ستایش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشنبه شب ایرنا ، سید عمار حکیم در نشستی با عبدالعزیز الشمری سفیر عربستان سعودی در عراق ضمن بررسی تحولات سیاسی منطقه در خصوص امکان تفاهم و رفع اختلافات ریاض و تهران گفتگو و تبادل نظر کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به ماهیت گفت و گوهای انجام شده (ایران و عربستان) در این مرحله و نقش بغداد در آنها، زبان مثبت رد و بدل شده بین ریاض و تهران را ستود.

حکیم خطاب به سفیر سعودی درباره اختلافات موجود در منطقه یادآورشد که گفت و گو و مفاهمه بهترین و تنها راه برای غلبه بر مشکلات و موانع است همچنانکه این موضوع در خصوص مسائل داخلی عراق هم صدق می کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با یادآوری اینکه داعش به لحاظ ساختاری دیگر تهدید وجودی نیست، افزود: در عین حال تروریسم در تلاش برای بازگشت به خط مقدم از طریق برخی اقدامات ایذایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ جریان حکمت ملی عراق از جریات موثر سیاسی - اجتماعی این کشور و دارای چندین کرسی در پارلمان و دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خرسندی عمار حکیم از گفت و گوی ایران و عربستان

ابراز خرسندی عمار حکیم از گفت و گوی ایران و عربستان