مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:202021-05-08بين الملل

حمله صهیونیست ها به تظاهرات شبانه ساکنان غزه


حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات شبانه ساکنان غزه در مرز با سرزمین های اشغالی، با آسیب دیدن شماری از فلسطینی ها همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان صهیونیست به تظاهرات شبانه شهروندان فلسطینی در نزدیکی مرز غزه با سرزمین های اشغالی حمله کردند.

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره، ده ها نفر از ساکنان غزه که در اعتراض به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مقدسات آن در شرق شهر غزه و نزدیک نوار مرزی این منطقه با فلسطین اشغالی تجمع کرده بودند، مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

در این حمله ده ها فلسطینی بر اثر شلیک گازهای اشک آور صهیونیست ها دچار حالت خفگی شدند و سه نفر هم بر اثر شلیک گلوله پلاستیکی صدمه دیدند.

نظامیان صهیونیست همچنین در حمله شبانه به منطقه باب العامود چندین فلسطینی را بازداشت و حداقل 17 نفر رازخمی کردند.

گروه های مقاومت فلسطین در غزه هم این روزها با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی بر حمایت از هموطنان و مقدسات خود تاکید و اشغالگران را به پاسخی محکمی تهدید کردند.

کمیته های حامی انتفاضه فلسطین از اهالی غزه خواسته بود از ساعت هشت شنبه شب در همه اردوگاه های واقع در شرق غزه شیوه مبارزاتی ایجاد کابوس شبانه را برای برآشفته کردن دشمن را از سر گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله صهیونیست ها به تظاهرات شبانه ساکنان غزه

حمله صهیونیست ها به تظاهرات شبانه ساکنان غزه