مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 20:152021-05-08اقتصادي

مطالبات پیمانکاران پرداخت شود/ کشت گیاهان سازگار با اقلیم بوشهر


استاندار بوشهر خواستار اجرای مکانیزم تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران در استان شد و گفت: پژوهش های مرتبط با کشت گیاهان سازگار با اقلیم استان بوشهر تقویت می شود.

- ، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر بیان کرد: این منطقه یکی از مطالبات مردم طی سال های گذشته بوده است که اکنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه نباید شاهد تکرار مشکلات و آسیب های مناطق آزاد قبلی در منطقه آزاد بوشهر باشیم افزود: با توجه به شرایطی خاصی که در نظر گرفته شده، بندر آزاد بوشهر کانون تولید، صادرات و اشتغال می شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بندر آزاد بوشهر در اراضی ملی ایجاد و راه اندازی می شود اضافه کرد: بندر آزاد بوشهر بار انداز کالای وارداتی نمی شود و می تواند اثبات کند که کانون تولید، صادرات و اشتغال شود.

وی در ادامه از تخصیص اعتبارات پژوهشی به دانشگاه های استان خبر داد و افزود: یک درصد از سرجمع اعتبارات عمرانی به طرح های پژوهشی اختصاص دارد که طرح های مهم از جمله کشت گیاهان سازگار با اقلیم استان و پروژه های دیگر در دستور کار قرار دارد.

گراوند یکی از مسائل و چالش های مهم در استان بوشهر را مربوط به حوزه آب دانست و بیان کرد: طرح های آبرسانی در بخش آب شیرین کن ها، سد سازی و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات پیمانکاران پرداخت شود/ کشت گیاهان سازگار با اقلیم بوشهر

مطالبات پیمانکاران پرداخت شود/ کشت گیاهان سازگار با اقلیم بوشهر