مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:252021-05-08بين الملل

نشست سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تحولات فلسطین


اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برای بررسی حملات رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی نشست فوق العاده برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسام زکی دستیار دبیرکل اتحادیه عرب خبر داد که جلسه فوق العاده شورای اتحادیه عرب قرار است روز دوشنبه  دهم ماه مه (20 اردیبهشت) در سطح نمایندگان دائمی برگزار شود.

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم ، این جلسه به درخواست کشور فلسطین و به ریاست کشور قطر رییس فعلی شورای اتحادیه عرب برگزار می شود و قرار است در آن جرایم و حملات اسراییل به شهر قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آنجا به خصوص مسجد الاقصی و نمازگزاران و  نقشه های اسراییل برای تصرف خانه های شهروندان قدس به خصوص در محله الشیخ جراح برای تخلیه قدس از ساکنان آن و آواره کردن آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی نیز روز سه شنبه برای بررسی تجاوزات اسراییل نشست فوق العاده برگزار می کند.

ریاض المالکی افزود: ما درصدد هستیم شورای امنیت و شورای حقوق بشر برای بررسی حملات اسراییل به قدس تشکیل جلسه دهند.

تشکیلات خودگردان فلسطین در حالی برای برگزاری نشست های فوق العاده تعدادی از سازمان های بین المللی و محکومیت صرف حملات رژیم صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تحولات فلسطین

نشست سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تحولات فلسطین