مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-08اقتصادي

شرط اعاده کالاهای متروکه از سازمان اموال تملیکی


مدیرکل مرکز واردات گمرک اعلام کرد: اعاده اظهارنامه کالاهای متروکه از سازمان اموال تملیکی منوط به آماده بودن شرایط اظهار به گمرک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک اعلام کرد اعاده اظهارنامه کالاهای متروکه ای که به سازمان اموال تملیکی ارجاع شده مشروط به آماده بودن مجوزها امکان پذیر است.

در این بخشنامه علی وکیلی به گمرکات سراسر کشور آمده است: پیرو بخشنامه شماره 113/3/132727/45708/91/63963 مورخ 91/4/11 و با عنایت به اینکه بر اساس بررسی های بعمل آمده مشاهده می گردد پس از ارسال اظهارنامه های مترو که به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برخی از وارد کنندگان در اجرای تبصره یک ماده 33 قانون امور گمرکی نسبت به ارائه درخواست اعاده اظهارنامه مترو که از سازمان مزبور، بدون فراهم نمودن مقدمات ادامه تشریفات گمرکی اقدام می نمایند.

لذا ضمن تاکید بر اجرای بخشنامه پیروی فوق الاشاره، مقتضی است دستور فرمایید ضمن توجه لازم به بخشنامه شماره 99/1086604 مورخ 99/9/11 صادره از سوی معاون محترم امور گمرکی، قبل از هرگونه اقدام در جهت پیگیری اعاده اظهارنامه های مترو که مواردی از قبیل: لزوم دارا بودن ثبت سفارش، اخذ و ارائه مجوزهای قانونی، اخذ و ارائه کد رهگیری بانک عامل، بررسی های لازم توسط سرویس ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط اعاده کالاهای متروکه از سازمان اموال تملیکی

شرط اعاده کالاهای متروکه از سازمان اموال تملیکی