مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-08اقتصادي

پخت 50 هزار پرس غذا برای نیازمندان در 10 شب


دبیرجامعه ایمانی مشعر استان کرمانشاه از اجرای طرح علی یاوران در 10 شب پایانی ماه رمضان توسط هیأت های مذهبی خبر داد و گفت:بناست 50 هزار پرس غذای گرم در مجموع با هزینه بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان طبخ و توزیع شود.

- سلمان یاوری، دبیر جامه ایمان شعر استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: طرح علی یاوران از سال گذشته در این استان اجرایی شد تا در 10 شب پایانی ماه رمضان به ویژه شب های قدر، غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان برسانیم.

مساجد و هیأت ها مجری طرح علی یاوران وی افزود: این طرح توسط هیأت های مذهبی و مساجد در سطح استان اجرا می شود که هر شب غذای گرم طبخ و میان نیازمندان محله خود توزیع می کنند.

یاوری با اشاره به اینکه سال گذشته 40 هیأت در این طرح مشارکت کردند که بیش از 70 هزار پرس غذا طبخ و توزیع شد، گفت: امسال 70 هیأت مذهبی مشارکت دارند که بیش از 50 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع خواهد شد.

  هزینه یک میلیارد و 250 میلیون تومانی برای طبخ غذا دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمانشاه ادامه داد: برخی می گویند که این حجم از نذری ها کیفیتخوبی ندارد؛ در حالی که تمام این غذاها با برنج ایرانی و گوشت گرم گوساله طبخ می شود و برای هر پرس حداقل 25 هزار تومان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت 50 هزار پرس غذا برای نیازمندان در 10 شب

پخت 50 هزار پرس غذا برای نیازمندان در 10 شب