مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-08اجتماعي

اما و اگرهای تردد در تعطیلات «عید فطر»/کدام سفرها ممنوع نیست؟


جانشین پلیس راهور ناجا جزییات طرح ممنوعیت تردد بین جاده ای در تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر را تشریح کرد.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری: حدود یک سال و سه ماه از آمدن میهمان نامبارک کرونا و شیوع آن در جای جای کشور می گذرد.

ویروسی که به واسطه گسترش بی حد و حصرش مدارس و دانشگاه ها را به تعطیلی وکرونا باز هم اعمال محدودیت ها خبرساز شده است؛ اما این بار در آستانه تعطیلات عید سعید فطر و در راستای جلوگیری دوباره از همه گیری کرونا به واسطه انجام سفرها و دورهمی های احتمالی؛ که به درخواست متولیان امر سلامت و بهداشت مطرح و با اعلام رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تایید و ابلاغ شد.

 ممنوعیت سفر  از ساعت 12 روز سه شنبه  تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دو روز پیش در نامه ای که خطاب بهوزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی خواست با پیش بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت کلیه سفرها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب، به نحو کامل محقق کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: به طور کلی تردد ممنوع است! علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز درخصوص مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: ممنوعیت تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای تردد در تعطیلات «عید فطر»/کدام سفرها ممنوع نیست؟

اما و اگرهای تردد در تعطیلات «عید فطر»/کدام سفرها ممنوع نیست؟