مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-08اقتصادي

سیل به تاسیسات آبرسانی گرمسار 25 میلیارد تومان خسارت زد


طبق آخرین برآورد ها، سیلاب هفته گذشته به تاسیسات زیربنایی حوزه آب شهری و روستایی شهرستان بالغ بر 25 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

- ، سعید متقی در نشست مدیریت بحران شامگاه شنبه به میزبانی فرمانداری گرمسار با بیان اینکه دوره سیل کنونی که هفته گذشته به خصوص در شمال گرمسار خساراتی را به بار آورد 25 ساله برآورد می شود، بیان کرد: این سیل خساراتی را به احشام، ابنیه، تأسیسات و… وارد ساخته است.

وی با بیان اینکه خسارات وارد شده به تأسیسات آب شهرستان گرمسار از بابت سیل 25 میلیارد تومان برآورد شده است، ابراز کرد: با مذاکراتی که با آبفا و آب منطقه ای استان سمنان صورت گرفته شرکت آب منطقه ای استان با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به صورت تسریعی و ویژه پیگیری و اقدامات لازم به منظور تأمین اعتبار و ترمیم خسارات وارده را معمول کنند.

تأمین آب شرب فرماندار گرمسار درباره مصوبات این نشست، گفت: چاه های شهرداری ها و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور کمک به تأمین و توزیع آب مورد نیاز شرب و بهداشت مردم شهرستان های گرمسار و آرادان با هماهنگی شرکت آب و فاضلاب استان در شبکه توزیع قرار گیرند.

متقی با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و حذف مصارف غیر ضروری توسط مردم، تاکید کرد: اطلاع رسانی عمومی در این خصوص صورت خواهد گرفت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به تاسیسات آبرسانی گرمسار 25 میلیارد تومان خسارت زد

سیل به تاسیسات آبرسانی گرمسار 25 میلیارد تومان خسارت زد