مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-08اقتصادي

تعویض شیرآلات فرسود خط لوله 15خرداد به قم


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب قم گفت: شیرآلات و اتصالات فرسوده خط لوله انتقال آب 15 خرداد به قم با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال تعویض شد.

- ایسنا/قم معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب قم گفت: شیرآلات و اتصالات فرسوده خط لوله انتقال آب 15 خرداد به قم با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال تعویض شد.

جاسب زنگنه اینالو با اشاره به اجرای فاز نخست عملیات تعویض شیرآلات و اتصالات فرسوده خط انتقال 15 خرداد، بیان کرد: جلوگیری از نشت های بزرگ ، قابل مانور نمودن شیرآلات فرسوده در مواقع حوادث و ضروری، عدم خروج طولانی مدت خط انتقال در هنگام حوادث غیرمترقبه و افزایش پایداری تأمین و انتقال آب شرب استان از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

وی عمر بالای خط انتقال و اتصالات، خوردگی بر اثر ماده کلر و عدم کارکرد مناسب شیرآاتات با گذشت زمان را از جمله علل فرسودگی این خط لوله برشمرد و گفت: این خط لوله 35 سال قدمت دارد و ظرفیت انتقال یک هزار و 700 لیتر بر ثانیه را داراست که یک میلیون و 300 هزار تن جمعیت استان را تحت پوشش قرار می دهد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب قم ادامه داد: عدم امکان مانور شیرآلات در هنگام تعمیرات و حوادث، کاهش ظرفیت تأمین آب شرب شهر قم و بخش های تابعه در هنگام بروز حادثه در خط انتقال، افت کیفیت آب شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض شیرآلات فرسود خط لوله 15خرداد به قم

تعویض شیرآلات فرسود خط لوله 15خرداد به قم