مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-08اقتصادي

کمک های میلیاردی خیران قمی به نیازمندان


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم گفت: 2 خیر قمی 2 میلیارد و 175 میلیون ریال به طرح همای رحمت با هدف تهیه سبدهای معیشتی برای اهدا به نیازمندان کمک کردند.

- ایسنا/قم معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم گفت: 2 خیر قمی 2 میلیارد و 175 میلیون ریال به طرح همای رحمت با هدف تهیه سبدهای معیشتی برای اهدا به نیازمندان کمک کردند.

امیرحسین علیمردانی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح همای رحمت در ماه رمضان با هدف تهیه سبدهای معیشتی و کمک مومنانه به منظور کمک به خانواده های بیماران صعب العلاج و متاثر از کرونا که تحت حمایت هلال احمر هستند با همکاری و مشارکت خیران و داوطلبان اجرا می شود.

وی افزود: بهره گیری از باورهای دینی، فرهنگی و ملی جهت تقویت حس نوع دوستی، توسعه مشارکت های مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی در بین آحاد مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می آید.

علیمردانی ادامه داد: این طرح همه ساله از نیمه ماه شعبان با جذب منابع خیران آغاز و تا پایان ماه رمضان با هدف کمک به خانواده های نیازمند با حفظ کرامت انسانی ادامه خواهد داشت.

معاون جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: یک خیر قمی مبلغ 2 میلیارد ریال به منظور تهیه سبدهای معیشتی به طرح همای رحمت اهدا کرد که این کمک در قالب اهدای بُن به جهت حفظ کرامت مددجویان تهیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های میلیاردی خیران قمی به نیازمندان

کمک های میلیاردی خیران قمی به نیازمندان