مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-05-08سياسي

استقبال جهان عرب از موضع رضایی درباره فلسطین


مواضع اخیر دکتر محسن رضایی که در دو توییت وی به زبان عربی و در سخنرانی او در مسجد جامع خرمشهر اتخاذ شد، با استقبال گسترده و عمومی منابع خبری و مخاطبان عرب زبان روبرو شد.

- مواضع اخیر دکتر محسن رضایی، دبیر محمع تشخیص مصلحت نظام که در دو توییت وی به زبان عربی و در سخنرانی او در مسجد جامع خرمشهر اتخاذ شد، با استقبال گسترده و عمومی منابع خبری و مخاطبان عرب زبان روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک، دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه گذشته و در شامگاه روز جهانی قدس، به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی، به ویژه قدس و نابلس واکنش نشان داد و با اشاره به قیام اخیر مردم بیت المقدس در دفاع از مسجد الأقصی و نیز عملیات یک شهروند فلسطینی علیه شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست در حومه نابلس و جنایات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی که منجر به قتل و جرح چند نفر از افراد بی دفاع فلسطینی شد، با انتشار توییتی به زبان عربی واکنش نشان داد و نوشت: قدس و اقصی،قیام دوباره در ماه رمضان،و شهادت دیروز جوان فلسطینی در نابلس!در آستانه روز جهانی قدس:خدا یار و یاور اهالی بیت المقدسو مردم ما در همه جای فلسطین باشد .

نوشته دکتر رضایی علاوه بر ابعاد دینی، معرفت شناختی و سیاسی آن، دارای خطابی عاطفی و انسانی در همدردی با مردم فلسطین و طلب یاری الهی برای آنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال جهان عرب از موضع رضایی درباره فلسطین

استقبال جهان عرب از موضع رضایی درباره فلسطین