مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:252021-05-08سياسي

ارائه آمار تعداد رد صلاحیت شده ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شد


رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا های مازندران گفت: حالی که بررسی صلاحیت نامزد ها هنوز تمام نشده و کار ها با فشردگی و دقت خوبی در حال انجام است متاسفانه برخی آمار ها از تعداد رد صلاحیت ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی سعادتی رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا های مازندران طی گفت وگویی با شبکه تبرستان درباره بحثی درباره تایید صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت شده شورای شهر در استان مازندران اظهار کرد: به تازگی وزیر کشور در دیدار با رییسمجلس شورای اسلامی دغدغه هایی پیرامون ضرورت مشارکت حداکثری، شیوه بررسی صلاحیت ها و حفظ حقوق کاندیدا و مردم مطرح کردند که آقای قالیباف نیز بر این موارد تاکید داشتند.

وی گفت: پس از این دیدار مصاحبه هایی از برخی افراد درباره امعان نظر هیأت نظارت بر انتخابات در بررسی صلاحیت افراد و امکان تایید صلاحیت برخی افراد رد صلاحیت شده منتشر شد که فقط بخشی از صحبت های وزیر کشور بود.

سعادتی ادامه داد: مباحثی که از سوی این افراد مطرح شد تصمیم و مصوبه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نبود و اطلاعیه رسمی از سوی استان ها و کشور نیز در این خصوص صادر شده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورا های مازندران گفت: هیأت مرکزی انتخابات در کشور و استان با رعایت کامل حقوق شهروندان و کاندیدا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آمار تعداد رد صلاحیت شده ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شد

ارائه آمار تعداد رد صلاحیت شده ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شد