مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-08سياسي

نیروهای جریان انقلاب با انسجام و همدلی میدان داری کنند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: نیروهای جریان انقلابی با انسجام خود باید از تمام ظرفیت ها میدان داری کنند.

- کلانتری بارانی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس بر وحدت و انسجام نیروهای انقلابی برای میدان داری در عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: برای جلب مشارکت مردم در انتخابات استفاده مطلوب و موثر از ظرفیت مجامع فعال شهرستانی و استانی در دستور کار است و روند جاری فعالیت ها بهخوبی پیش می رود.

رییس شورای ائتلاف استان ایلام با بیان اینکه این شورا در سطح استان و شهرستان ها و مناطق تابعه با حضور احزاب و افراد حقیقی و حقوقی فعالانه ماموریت های خود را اجرایی نموده است تصریح کرد : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور نخبگان و چهره های تاثیر گذار انقلابی و مسئولان تشکل ها و احزاب با محوریت جوانان فعالانه و برنامه محور عمل نموده است و در این راستا توان اجرایی و برنامه ریزی خود را بر ایجاد وحدت فراگیر برای حضور حداکثری در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورا های شهر روستا متمرکز کرده است.

بارانی در ادامه با قدردانی از تلاش موفق اعضای دبیرخانه شورای ائتلاف استان و شهرستان های تابعه در ارتباط با مدیریت اجرای موفق فرایند ثبت نام اعضا در مجامع عمومی تاکید کرد : بیش از 9 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای جریان انقلاب با انسجام و همدلی میدان داری کنند

نیروهای جریان انقلاب با انسجام و همدلی میدان داری کنند