مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-08اقتصادي

پیش بینی اعتبار 80 میلیارد تومانی برای احداث جاده شهرک صنعتی فریدن


نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات شهرک صنعتی فریدن نداشتن جاده مناسب به منظور سهولت دسترسی به این شهرک است که برای احداث این جاده 80 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات شهرک صنعتی فریدن نداشتن جاده مناسب به منظور سهولت دسترسی به این شهرک است که برای احداث این جاده 80 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حسین محمد صالحی، امروز (شنبه-18 اردیبهشت) در آیین کلنگ زنی نخستین مزرعه رمز ارز کشور در شهرستان فریدن، اظهار کرد: با احداث این مزرعه رمز ارز تعداد زیادی از جوانان مشغول به کار می شوند و از نظر اقتصادی فواید بسیاری نصیب فریدن خواهد شد.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرک صنعتی فریدن نداشتن جاده مناسب است که امسال 80 میلیارد تومان اعتبارا برای برای احداث جاده این شهرک پیش بینی شده است تا ضمن دسترسی آسان به این شهرک، مشکلات سرمایه گذاران نیز حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس افزود: به زودی شاهد احداث کارخانه لنت ترمز و لاستیک در شهرک صنعتی فریدن خواهیم بود که با احداث این کارخانه بخشی از مشکلات بیکاری در شهرستان مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 80 میلیارد تومانی برای احداث جاده شهرک صنعتی فریدن

پیش بینی اعتبار 80 میلیارد تومانی برای احداث جاده شهرک صنعتی فریدن