مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-08سياسي

خیانت نسبت به مسؤولیت بدترین گناه است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه بزرگ ترین خیانت، خیانت به امت مسلمان است، گفت: بدترین گناه این است انسان نسبت به مسؤولیتی که به عنوان امانت به او سپرده شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی امروز در مراسم معنوی روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه خداوند انسان ها را امین دانسته و امانت های بزرگی به ما سپرده است، اظهار کرد: انسان ها هم باید امانت دارازجمله، وکالت، وزارت، امامت جماعت و جمعه، نمایندگی مجلس، قوای قضاییه، مقننه و مجریه به عنوان امانت هستند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه به امیرالمؤمنین (ع) افتخار می کنیم و از خدای متعال برای ارتباط و اتصال با این خاندان امانت دار، شاکر هستیم، افزود: نباید به کاری که بر عهده ما گذاشته شده، به عنوان طعمه نگاه کنیم بلکه مسؤولیت یک امانتی بر گردن انسان است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید امانتی که به عهده ما گذاشته شده را سبک بشماریم، گفت: اگر این نگاه را نسبت به مسؤولیت هم داشته باشیم، می توانیم درست عمل کرده و به سعادت برسیم.

رمضانی با اشاره به اینکه رأس اسلام و برترین ایمان، امانت است، بیان کرد: حضرت علی (ع) در نامه به برخی از کارگزاران خود می فرمایند: هر شخصی، کاری که به عنوان امانت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت نسبت به مسؤولیت بدترین گناه است

خیانت نسبت به مسؤولیت بدترین گناه است