مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-08سياسي

خانواده های قزوینی اسناد خود را اهدا کنند


مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین گفت: بسیاری از اسناد مربوط به تاریخ قزوین در دست خانواده های قزوینی است، ما به وسیله آن ها می توانیم اطلاعات خوبی از قزوین و شرایط آن روزها به دست بیاوریم و این اسناد می توانند برگی از تاریخ را رقم بزنند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین گفت: بسیاری از اسناد مربوط به تاریخ قزوین در دست خانواده های قزوینی است، ما به وسیله آن ها می توانیم اطلاعات خوبی از قزوین و شرایط آن روزها به دست بیاوریم و این اسناد می توانند برگی از تاریخ را رقم بزنند.

امیرحسین حاتمی در نشست خبری که به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب، امروز 18 اردیبهشت برگزار شد، تصریح کرد: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین به عنوان یک نهاد خدماتی در سال 90 با هدف حفاظت، سازماندهی و نگهداری از میراث مکتوب و اسناد بومی فرهنگ قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در بخش اسنادی ما 2 وظیفه مهم داریم طبق قانون اسناد ملی کلیه دستگاه های دولتی بعد از 15 تا 20 سال اسناد راکد خود را باید در اختیار ما قرار دهند، بعد از کارشناسی اسنادی که باید امحا شود را به تهران ارسال و اسناد قابل آرشیو شدن را نگهداری می کنیم و بعد از تنظیم و توصیف ثبت و در اختیار محقیقن قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های قزوینی اسناد خود را اهدا کنند

خانواده های قزوینی اسناد خود را اهدا کنند