مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-08حوادث

فرار والدین نوزاد 3 روزه از بیمارستان


تحقیقات برای شناسایی والدین نوزاد سه روزه ای که به علت عفونت بند ناف در بیمارستان جان باخته است، به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل نماینده حقوقی یکی از بیمارستان های تهران در تماس با بازپرس جنایی از مرگ نوزادی در بیمارستان خبر داد و گفت: حدود یک ماه قبل نوزاد پسری را برای درمان به بیمارستان ما منتقل کردند.

نوزاد 3 روزه به تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد و پدر و مادرش نیز فرم پذیرش را پر کرده و آدرس محل سکونت شان را نوشتند.

اما نوزاد با وجود تلاش های کادر درمان به علت عفونت بند ناف یک روز بعد فوت کرد و زمانی که کادر بیمارستان به سراغ خانواده او رفتند، مشخص شد که از پدر و مادر نوزاد خبری نیست.

بلافاصله با شماره تماس و آدرسی که در فرم پذیرش نوشته بودند، تماس گرفته و به آنجا مراجعه کردند اما دریافتند که هم شماره تماس و هم آدرس اشتباه است.

به دنبال این تماس، تحقیقات به دستور بازپرس حبیب الله صادقی آغاز شد و باتوجه به آدرس جعلی خانواده، بیمارستان تحقیقات برای یافتن والدین نوزاد را ادامه داد اما با گذشت یک ماه از مرگ نوزاد هنوز موفق نشده اند خانواده او را پیدا کنند.

این در حالی بود که در این یک ماه جسد نوزاد در سردخانه بیمارستان قرار داشت و کسی برای پرداخت هزینه درمان و دریافت جسد مراجعه نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار والدین نوزاد 3 روزه از بیمارستان

فرار والدین نوزاد 3 روزه از بیمارستان