مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:302021-05-08حوادث

کلاهبردار 500 میلیون تومانی به دام افتاد


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با طرح فروش کالای اقساطی، 500 میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از طریق فروش اقساطی کالا، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس فتا آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که کاربران فضای مجازی به قصد خرید کالا های قسطی، برای پرداخت بیعانه و یا قسط اول کالا به درگاه بانکی هدایت شده اند و پس از انجام تراکنش نا موفق، مبالغ فراوانی از حساب بانکی شان سرقت شده است.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بررسی ها پلیسی مشخص شد که درگاه بانک مورد استفاده مال باختگان جعلی بوده است، اعلام کرد: با تحقیقات علمی سرانجام ماموران پلیس فتا موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی های قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه با تجمیع پرونده های مشابه و اعتراف متهم به جرایم ارتکابی، 11 مال باخته شناسایی شده است، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 500 میلیون تومان اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 500 میلیون تومانی به دام افتاد

کلاهبردار 500 میلیون تومانی به دام افتاد