مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-08اقتصادي

جرایم تعزیراتی برای واحدهای صنعتی بازدارنده نیست


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: جرایم تعزیراتی برای واحدهای صنفی استان اردبیل بازدارنده نیست و باید برخورد جدی تر با واحدهای صنفی متخلف در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: جرایم تعزیراتی برای واحدهای صنفی استان اردبیل بازدارنده نیست و باید برخورد جدی تر با واحدهای صنفی متخلف در دستور کار قرار گیرد.

رامین صادقی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تلاشمان بر این است تا از 300 واحد در حال احداث صنعتی در استان اردبیل 150 واحد تولیدی و صنعتی به مرحله بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تلاشمان بر این است تا 45 واحد صنعتی نیز با ظرفیت کامل به تولید و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان اهتمامی جدی داشته باشند، تصریح کرد: با پیگیری استاندار اردبیل سعی بر این است تا مشکل تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی استان به ویژه مواد اولیه پتروشیمی و ورق های فولادی برطرف شده و شرایط مناسبی را در تأمین نیازمندی واحدهای صنعتی شاهد باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ما سعی کردیم در کتابچه دستاوردهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در سال جهش تولید واقعیت های استان را در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم تعزیراتی برای واحدهای صنعتی بازدارنده نیست

جرایم تعزیراتی برای واحدهای صنعتی بازدارنده نیست