مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-08اقتصادي

توزیع 700 بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در شهرضا


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: در ادامه توزیع کمک های مؤمنانه در شهرضا امروز 700 بسته معیشتی به ارزش 240 میلیون تومان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری عصر امروز در حاشیه توزیع 700 بسته معیشتی به ارزش 240 میلیون تومان اظهار داشت: از اسفند سال گذشته با تشدید کرونا فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی آغاز شد و در مرحله دوم 6 هزار و 800 بسته کمک مؤمنانه به ارزش یک میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیجشهرضا با اشاره به تشکیل تیم های نظارتی بر اصناف تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان و ستاد کرونای شهرستان شهرضا افزود: بسیجیان در قالب 25 تیم از اسفند 99 تاکنون بر اصناف شهرستان شهرضا نظارت داشتند و پروتکل های بهداشتی را تذکر می دادند.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد در دو مرحله 2 هزار و 500 پرس غذا توزیع شد، بیان کرد: 11 هزار پرس غذا در ماه رمضان توسط رده های بسیج در بین نیازمندان توزیع شد.

اکبری با اشاره به اینکه تاکنون 41 صندوق قرض الحسنه مردم یار در شهرضا تشکیل شده کهغربالگری شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به ایجاد 10 کارگاه خانگی تولید ماسک در شهرضا و توزیع بیش از 2 میلیون و 200 هزار عدد ماسک گفت: از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در شهرضا

توزیع 700 بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در شهرضا