مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-08سياسي

مدیران و کارمندان خود را خدمت گذار کردم بدانند


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از لرستان با اشاره به احکام و اخلاق کارمندی در دین مبین اسلام، گفت: مدیران، کارمندان و کارکنان باید مردم را به عنوان ارباب و خود را به عنوان خدمت گذار ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان در کارگاه آموزشی زندگی بر مدار رمضان که با موضوع احکام و اخلاق کارمندی که به مناسبت ماه مبارک رمضان، با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و نهاد کتابخانه های عمومی لرستان در بستر فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به روایاتی از ائمه معصوم(ع)، اظهار داشت: در حکومت اسلامی مسئولیتی که به یک مدیر و کارمند واگذار می شود یک امانت الهی محسوب می شود.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، با اشاره به اهمیت امانت از نگاه دین مبین اسلام، افزود: امانت تقسیم بندی ویژه ای دارد که متاسفانه به علت عدم تبین این تقسیم بندی جامعه ما نسبت به اقسام امانت و طبقه بندی اقسام امانت با ذکر مصادیق آن شناخت کمتری دارد.

وی ادامه داد: اولین قسم از اقسام امانت، امانت بین انسان و خود انسان است مانند عمر و سلامتی که امانت الهی هستند.

حقیان افزود: قسم بعدی امانت از نگاه دین مبین اسلام امانت بین انسان و دیگران است یعنی اینکه انسان یک چیزی را به عنوان امانت به دیگران واگذار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران و کارمندان خود را خدمت گذار کردم بدانند

مدیران و کارمندان خود را خدمت گذار کردم بدانند