مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-08سياسي

نشست قدس و آینده فلسطین در ژاپن برگزار شد


به مناسبت روز جهانی قدس، نشست تخصصی با عنوان قدس و آینده فلسطین از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، روز شنبه 18 اردیبهشت ماه در فضای مجازی با حضور جمعی از محققان و علاقه مندان ژاپنی برگزار شد.

- به مناسبت روز جهانی قدس، نشست تخصصی با عنوان " قدس و آینده فلسطین " از سوی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، روز شنبه 18 اردیبهشت ماه در فضای مجازی با حضور جمعی از محققان و علاقه مندان ژاپنی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن، در این برنامه و پس از ارائه توضیحاتی در خصوص معرفی فعالیت ها، اقدامات، منشورات و کتب رایزنی فرهنگی و .

، سفیر ایران در ژاپن ضمن تشکر از رایزنی فرهنگی برای برگزاری این ویژه برنامه، مسأله فلسطین را قدیمی ترین و پیچیده ترین بحران جهانی در بیش از هفت دهه گذشته دانست و اقدامات رژیم صهیونیستی در کشتار و آواره نمودن فلسطینیان از سال 1948 را عامل اصلی این بحران معرفی نمود.

رحمانی موحد افزود: هر نوع معامله سیاسی و سازش برای ایجاد انحراف در سرنوشت مردم مظلوم فلسطین و حمایت آشکار از رژیم آلوده و غاصب صهیونیستی مردود بوده و خیانت به آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست قدس و آینده فلسطین در ژاپن برگزار شد

نشست قدس و آینده فلسطین در ژاپن برگزار شد