مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-08اقتصادي

دیپلماسی محل مذاکره بر سر امنیت نیست/50 میلیارد دلار هزینه مذاکرات شده است


عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه دیپلماسی محل مذاکره بر سر امنیت نیست، گفت: بازار داخل کشور را به جای دولت، دلار مدیریت می کند و باید اشاره کنم کشور تا زمانی که شرطی شده باشد برای رفع تحریم به جایی نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسهدانشگاه های تهران برگزارشد، گفت: در مجلس ابزار قدرتمندی مثل 234 را استفاده کردیم مثل آموزش و پرورش که مطالبات زیادی را توانستیم پاسخ دهیم.

وی با شااره به صوت پخش شده از وزیر امور خارجه گفت: باید بگویم قدرت دیپلماسی مردان میدان بیشتر از مردان صرفا دیپلماسی است.

متفکر آزاد با طرح این پرسش که تحریم محصول خیانت چه کسانی بود، گفت: آنهایی که 2 قطبی ایجاد می کنند بدانند که دیپلماسی و محل میز مذاکره، امنیت نیست بلکه این شهید سلیمانی بود که اجازه نداد امنیت مذاکره شود.

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه دیپلماسی یکی از ابزار های حکمرانی است، خاطرنشان کرد: دیپلماسی یعنی همه توجه شما فقط به 1+5 نباشد بلکه با همه دنیا ارتباط برقرار کنید.

دولتی ها بگویند ظرفیت های منطقه ای ایران کجاست.

کشوری که می تواند بازار 700 میلیونی داشته باشد .

وی گفت: بازار شما را قیمت دلار مدیریت می کند کشور تا زمانی که شرطی شده باشد برایرفع تحریم به جایی نمی رسد باید به توان داخلی اکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی محل مذاکره بر سر امنیت نیست/50 میلیارد دلار هزینه مذاکرات شده است

دیپلماسی محل مذاکره بر سر امنیت نیست/50 میلیارد دلار هزینه مذاکرات شده است