مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-08اقتصادي

اعمال منع تردد در 15 شهر خوزستان در ایام عید فطر


در 15 شهر استان خوزستان احتمال انجام دید و بازدید های عید فطر وجود دارد که در این راستا در این شهر ها منع تردد اعمال می شود و از سه شنبه تا شنبه ورود خودرو های با پلاک غیر بومی و خروج خودرو های با پلاک بومی ممنوع خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (18 اردیبهشت ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بیماری در خوزستان بهتر از هفته های گذشته شده است.

در 10 روز گذشته تعداد موارد بستری به 2 هزار 200 تا 2 هزار و 300 مورد رسیده بود که اکنون به یک هزار و 500 مورد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از قله پیک بیماری پایین آمده ایم و شیب نزولی بیماری آغاز شده است و در صورت همکاری مردم، قطعا موفقیت های بیشتری حاصل می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به شرایط جدید محدودیت ها در این هفته، گفت: فعالیت مشاغل گروه 2 در شهر های قرمز مجاز شده است بنابراین مقداری از این مساله ترس داریم و اصناف باید رعایت کنند؛ این کار برای دو هفته به صورت آزمایشی انجام می شود تا بازاریان بیش از این متضرر نشوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که خوب عمل شود، قطعا این روند ادامه می یابد و شاید فعالیت گروه های شغلی دیگر نیز در دستور کار قرار بگیرد و بازگشایی انجام شود، اما در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال منع تردد در 15 شهر خوزستان در ایام عید فطر

اعمال منع تردد در 15 شهر خوزستان در ایام عید فطر