مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-08سياسي

پاسخ نهاد کتابخانه ها به اظهارات پژمانفر


نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مطالب مطرح شده توسط حجت الاسلام پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی تخلفات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کمیسیون اصل نود مجلس پاسخ داد.

- نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مطالب مطرح شده توسط حجت الاسلام پژمانفر نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی تخلفات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کمیسیون اصل نود مجلس پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در پی مصاحبه های اخیر حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مجلس شورای اسلامی به خصوص مصاحبه اخیر با موضوع بررسی تخلفات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کمیسیون اصل نود توضیحات زیر جهت تنویر افکار عمومی و رفع شبهات ایجادشده ارائه می شود: 1.

ایشان در طول بیش از یک سال ونیم گذشته طی مکاتبات متعددی مواردی را نسبت به نهاد اعلام کردند که پاسخ دقیق برای ایشان ارسال شد، اما ظاهراً به هیچ یک از پاسخ ها توجهی نشده و نشانه این ادعا تکرار برخی سؤالات است درحالی که پاسخ کامل و گزارش مشروح آن قبلاً برای او ارسال شده است.

2.

برخی از سؤالات که ایشان به عنوان تخلفات نام برده اند صرفاً از شایعات و تهمت های منتشرشده در فضای مجازی صورت گرفته که البته پاسخ آن ها نیز داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نهاد کتابخانه ها به اظهارات پژمانفر

پاسخ نهاد کتابخانه ها به اظهارات پژمانفر