مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-08حوادث

آتش سوزی در ارتفاعات دشتستان ادامه دارد /زمان پایان حریق قابل پیش بینی نیست


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: جهت کنترل آتش سوزی که از صبح امروز در ارتفاعات شهرستان دشتستان به وقوع پیوسته از کلیه ظرفیت های سازمانی و مردمی استفاده می کنیم.

- آتش در ارتفاعات دشتستان ادامه دارد /زمان پایان حریق قابل پیش بینی نیست ایسنا/بوشهر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: جهت کنترل آتش سوزی که از صبح امروز در ارتفاعات شهرستان دشتستان به وقوع پیوسته از کلیه ظرفیت های سازمانی و مردمی استفاده می کنیم.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ساعت 6 صبح امروز به این سازمان اطلاع داده شد که در ارتفاعات لَرده در شرق شهر برازجان آتش سوزی ایجاد شده است.

در اولین مرحله نیروهای مردمی و نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی دشتستان وارد عمل شدند و به تدریج از سایر شهرستان ها نیز نیروها فراخوان شدند.

اعزام هلیکوپتر به منطقه وی با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه افزود: هم اکنون بیش از 50 نیرو در ارتفاعات و تعدادی دیگر در کوهپایه مستقر هستند.

هلی کوپتر نیز فراخوانی شده و در منطقه حضور دارد و در حال اعزام و هلی برن نیروها در ارتفاعات هستیم.

منتظری شرایط خاص این منطقه را از عوامل کند بودن سرعت عملیات و تشدید آتش سوزی عنوان کرد و گفت: شرایط جغرافیایی منطقه که شامل ارتفاع بیش از یک هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات دشتستان ادامه دارد /زمان پایان حریق قابل پیش بینی نیست

آتش سوزی در ارتفاعات دشتستان ادامه دارد /زمان پایان حریق قابل پیش بینی نیست