مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-08اقتصادي

جریمه صنوف متخلف چیست؟


بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب خواهند شد و نظارت ها نیز تشدید می شود.

- بر اساس اعلام اتاق اصناف، واحدهای متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته پلمب خواهند شد و نظارت ها نیز تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای از صدور مجوز فعالیت گروه شغلی 2 در شهرهای قرمز برای اجرا تشکر و به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ کرده که در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بیش از پیش نسبت به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی دقت کنند.

همچنین در این اطلاعیه از واحدهای بازرسی اتاق ها و اتحادیه های صنفی سراسر کشور خواسته اهتمام جدی تری نسبت به نظارت بر اجرای دستورالعمل های این ستاد داشته باشند.

بر این اساس صنوفی که در رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی کنند برابر با دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهای قرمز به مدت سه هفته و در شهرهای نارنجی به مدت دو هفته پلمپ خواهند شد.

گفتنی است که از روز شنبه مشاغل گروه 1 و2 و همچنین بازارها و پاساژها در همه شهرهای نارنجی و قرمز از جمله تهران مجاز به فعالیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه صنوف متخلف چیست؟

جریمه صنوف متخلف چیست؟