مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-08اقتصادي

دستگیری 18 نفر از قاچاقچیان دام و جوجه یک روزه در کردستان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: در سال 99 با تلاش های مرزبانی و همراهی دستگاه قضا 18 نفر از قاچاقچیان دام و جوجه یک روزه دستگیر شدند.

- ، بهادر اسدی روز شنبه در نخستین جلسه کارگروه پیشگیری از جرایم قاچاق کالا و ارز استان کردستان بر لزوم شناسایی و برخورد جدی با سر شبکه های قاچاق و دلالان دام و جوجه یک روزه توسط فرماندهی مرزبانی استان و دستگاه های مربوطه تاکید کرد.

وی خواستار تقویت مرزبانی استان کردستان شد و اظهار داشت: در استان کردستان و در سال 1399 توسط مرزبانی دو میلیون و 300 هزار قطعه جوجه یک روزه قاچاق کشف شده است.

وی افزود: این میزان از ابتدای سال 1400 تاکنون نیز 613 هزار قطعه بوده است.

اسدی از شناسایی و دستگیری 18 نفر از قاچاقچیان و دلالان در این راستا خبر داد و افزود: دستگاه های مسئول موظفند تا سر شبکه های قاچاق و دلالان دام و جوجه های یک روزه را در استان شناسایی کنند و دستگاه قضایی نیز با این عوامل برخورد قاطع انجام خواهد داد.

وی طول نوار مرزی استان کردستان را 227 کیلومتر عنوان کرد و افزود: طرح حریم امنیتی مرزها در استان کردستان باید به صورت کامل اجرا شود تا با قاچاق دام و جوجه های یک روزه برخورد اساسی صورت گیرد و در این راستا دستگاه قضایی آمادگی همکاری با فرماندهی مرزبانی استان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 18 نفر از قاچاقچیان دام و جوجه یک روزه در کردستان

دستگیری 18 نفر از قاچاقچیان دام و جوجه یک روزه در کردستان