مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-08اقتصادي

آخرین تصمیمات برای بازار سیمان و مرغ و کالای اساسی در خوزستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه دلال بازی باعث مشکلاتی در قیمت سیمان در خوزستان شده است، گفت: به کمک سامانه ساتکا می توانیم عاملان فروش را تحت نظارت و کنترل کامل قرار دهیم تا سیمان به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه دلال بازی باعث مشکلاتی در قیمت سیمان در خوزستان شده است، گفت: به کمک سامانه ساتکا می توانیم عاملان فروش را تحت نظارت و کنترل کامل قرار دهیم تا سیمان به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

نوراله حسن زاده در نشست خبری که امروز (18 اردیبهشت ماه) برگزار شد، با اشاره به وضعیت قیمت سیمان در بازار خوزستان اظهار کرد: در بحث سیمان کمبودهایی در سطح کشور وجود دارد و این مساله مشکلاتی برای خوزستان نیز به وجود آورده است هرچند تا اواخر بهمن ماه سال گذشته نیز خوزستان مشکلی در خصوص سیمان نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خوزستان سه کارخانه تولید سیمان وجود دارد که مجموعا توان تولید حدود 13 هزار تن سیمان را دارند.

کارخانه 8 هزار تنی سیمان خوزستان، کارخانه 3هزار تنی کارون و کارخانه 2 هزار تنی سیمان بهبهان تولیدکننده سیمان در استان خوزستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیمات برای بازار سیمان و مرغ و کالای اساسی در خوزستان

آخرین تصمیمات برای بازار سیمان و مرغ و کالای اساسی در خوزستان