مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:102021-05-08اجتماعي

لزوم بهره برداری صحیح از معادن آذربایجان شرقی و حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم بهره برداری صحیح از معادن و حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران تأکید کرد.

- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: لزوم بهره برداری صحیح از معادن آذربایجان شرقی و حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم بهره برداری صحیح از معادن و حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران تأکید کرد.

احمد موقری در نشست بررسی مشکلات محدوده معدنی شرکت آذرانیق با اشاره به حساسیت دادگستری استان در خصوص نحوه بهره برداری از معادن در استان با هدف حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و برداشت های غیرمجاز و پیشگیری از آلودگی های محیط زیستی، بر حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران تأکید کرد.

وی گفت: حاصل نابسمانی های شناخته شده معدن انیق به عنوان یک معدن قابل بهره برداری در جامعه، هجوم بهره برداران غیرمجاز، تخریب محیط زیست و منابع طبیعی و در نهایت ورود خسارت به بیت المال است و لازم است که تمهیدی برای آن اندیشیده شود.

وی گفت: در نهایت پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد واگذاری معادن به بخش خصوصی از سوی دستگاه های متولی امر تسهیل شود تا از هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره برداری صحیح از معادن آذربایجان شرقی و حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران

لزوم بهره برداری صحیح از معادن آذربایجان شرقی و حفظ و صیانت از جنگل های ارسباران