مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-08اقتصادي

رشد 135درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در 15ماه اخیر


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رشد 135 درصدی میانگین حقوق بازنشستگان کشوری از بهمن 98 تاکنون، افزایش 30 درصدی قدرت خرید بازنشستگان به واسطه اجرای طرح های رفاهی، افزایش 100درصدی پوشش های بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و خدماتی که برای فرزندان بازنشستگان انجام شده یا درحال انجام است همه به واسطه اتفاقات مهم و تلاش هایی است که در حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاز نخست پروژه توسعه تولید تایرهای موتوری نسل دوم ایران یاسا امروز (شنبه) با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و مدیران و کارکنان شرکت ایران یاسا تایر و رابر در تهران برگزار شد.

دکتر اکبر افتخاری در این مراسم، ایران یاسا را یکی از شرکت های چابک و منظم صندوق بازنشستگی توصیف کرد و با اشاره به شعار امسال گفت: شاید در برخی دستگاه ها شعار جهش تولید یا تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها محسوس یا قابل دستیابی نباشد، اما در صندوق بازنشستگی کشوری به واسطه فعالیت های اقتصادی شرکت های تابعه، این امر بسیار مهم و قابل لمس است.

افتخاری با بیان اینکه هرچه در شرکت های تابعه ما تولید می شود، در صندوق بازنشستگی به صورت مستقیم مصرف می شود اظهار داشت: تولید شرکت ها برای صندوق بازنشستگی همان سودآوری و آورده های مالی شرکت ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 135درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در 15ماه اخیر

رشد 135درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در 15ماه اخیر