مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-08بين الملل

درخواست اروپایی ها از آمریکا برای تاخیر در روند خروج از افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گفته مقام های آمریکایی، متحدان اروپایی آمریکا این کشور را تحت فشار قرار داده اند تا روند خروج ازافغانستانرا به منظور فراهم شدن زمان و همچنین هماهنگی و پشتیبانی بیشتر برای خروج، - روزنامه آمریکایی به نقل از مقام های این کشور گزارش داد متحدان اروپایی واشنگتن در ناتو از آن خواسته اند به منظور هماهنگی و پشتیبانی بیشتر، روند خروج از افغانستان را به تاخیر بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به گفته مقام های آمریکایی، متحدان اروپایی آمریکا این کشور را تحت فشار قرار داده اند تا روند خروج ازافغانستانرا به منظور فراهم شدن زمان و همچنین هماهنگی و پشتیبانی بیشتر برای خروج، کُند کرده و به تاخیر بیندازد.

مقام های آمریکایی پیشتر گفته بودند روند خروج می تواند تا چهارم ژوییه (13 تیر) تکمیل شود.

روزنامه وال استریت ژورنال در ادامه، گزارش داده مقام های آمریکایی تاخیر دو هفته یا بیشتر برای تامین خواسته متحدان را پذیرفته اند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا ماه میلادی گذشته دستور داد خروج کامل تا قبل از 11 سپتامبر (20 شهریور) انجام شود، گرچه مقام های نظامی گفته اند می توانند روند خروج را تا تابستان کامل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اروپایی ها از آمریکا برای تاخیر در روند خروج از افغانستان

درخواست اروپایی ها از آمریکا برای تاخیر در روند خروج از افغانستان