مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-08اجتماعي

ساماندهی سگ های ولگرد در زیستگاه گونه در معرض انقراض «میش مرغ»


مدیر پروژه حفاظت مشارکتی از میش مرغ در دشت سوتاو بوکان از آغاز برنامه مدیریت سگ های ولگرد در زیستگاه گونه در معرض انقراض میش مرغ خبر داد.

- ساماندهی سگ های ولگرد در زیستگاه میش مرغ های در معرض انقراض مدیر پروژه حفاظت مشارکتی از میش مرغ در دشت سوتاو بوکان از آغاز برنامه مدیریت سگ های ولگرد در زیستگاه گونه در معرض انقراض میش مرغ خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی نبی یان با بیان اینکه سگ های ولگرد یکی از تهدیدهای میش مرغ به ویژه در فصل زادآوری این گونه محسوب می شوند، گفت: با همکاری اداره حفاظت محیط زیست، شهرداری و فعالان محیط زیست شهرستان بوکان برنامه ای برای زنده گیری و انتقال سگ های ولگرد در حاشیه پناهگاه حیات وحش حمامیان و دشت سوتاو آغاز شد.

وی افزود: با توافقی که صورت گرفت، قرار بر این شد تا سگ های ولگرد حاشیه زیستگاه میش مرغ جمع آوری شوند و پس از انتقال به مرکز نگهداری سگ های ولگرد، عقیم سازی و با انجام اقدامات دامپزشکی در این مکان نگهداری شوند.

به گفته نبی یان، سگ های ولگرد و بلاصاحب (رهاشده) یکی از تهدیدهای گونه میش مرغ محسوب می شوند چرا که با آغاز فصل زادآوری این گونه، سگ ها می توانند از تخم یا جوجه ی میش مرغ ها تغذیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سگ های ولگرد در زیستگاه گونه در معرض انقراض «میش مرغ»

ساماندهی سگ های ولگرد در زیستگاه گونه در معرض انقراض «میش مرغ»