مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-08اقتصادي

اجرای 300 طرح صنعتی در اردبیل/جور بی مدیریتی برخی را صمت می کشد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 300 طرح صنعتی از سال گذشته در استان برنامه ریزی شده است که در حدود 150 طرح تا پایان امسال وارد مدار تولید می شود.

- ، رامین صادقی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: عملکرد احصا شده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حالی در ارزیابی ها موفقیت آمیز بوده است که متأسفانه جور بی مسئولیتی برخی نهادها و دستگاه های همکار را نیز این سازمان متقبل می شود.

وی به برنامه های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان های استانی در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: این برنامه ها در هفت محور مشخص در قالب 40 برنامه راهبردی باید اجرا می شد که احیای واحدهای راکد، تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی، افزایش صادرات، بهره برداری از واحدهای ایجاد شده و جایگزین کردن واردات با تولید محصولات صنعتی، صرفه جویی و نهایتاً ایجاد اشتغال هفت محور ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از برنامه ریزی و اجرای 300 طرح مختلف صنعتی در استان خبر داد و گفت: هدف گذاری شده است تا 150 طرح از مجموع 300 طرح صنعتی تا پایان 1400 به طور کامل اجرا شده و وارد چرخه تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 طرح صنعتی در اردبیل/جور بی مدیریتی برخی را صمت می کشد

اجرای 300 طرح صنعتی در اردبیل/جور بی مدیریتی برخی را صمت می کشد