مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-08بين الملل

نخست وزیر اسبق قطر: صلح با اسراییل نیاز به چنگ و دندان دارد


نخست وزیر پیشین قطر با درخواست برای تحرک جدی عربی در سایه رویدادهای قدس اشغالی اعلام کرد، صلح نیاز به دندان های نیشتر دارد.

- نخست وزیر پیشین قطر با درخواست برای تحرک جدی عربی در سایه رویدادهای قدس اشغالی اعلام کرد، صلح نیاز به دندان های نیشتر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، حمد بن جاسم، نخست وزیر اسبق قطر در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: ای رهبران عرب! قدس را نجات دهید زیرا آن پایه اصلی مسأله فلسطینی، عربی و اسلامی است.

وی در ادامه افزود: این موضوع نیاز به تشکیل نشست سران یا صدور بیانیه های محکومیت ندارد؛ همچنان ما عادت کرده ایم آن را انجام دهیم ولی دیگر کافی است بلکه قدس نیاز به تحرک و اتخاذ اقدامی جدی برای ممانعت از این بی پروایی اسراییلی دارد که با سکوت شما حمایت می شود.

نخست وزیر پیشین قطر همچنین تصریح کرد، علاوه بر جنگ، صلح نیز نیاز به نشان دادن چنگ و دندان و دندان های نیشتر دارد و چهره های خندان تنها باید پس از تحقق صلح و پیروزی نمایان شوند.

اخیرا مسجدالاقصی در شهر قدس شرقی شاهد درگیری های خشونت باری بوده که در نتیجه آن ده ها فلسطینی و شش نیروی پلیس رژیم اشغالگر زخمی شدند.

این درگیری ها پس از مراسم افطاری در داخل مسجد الاقصی در همبستگی با اهالی الشیخ جراح رخ دادند که در معرض تهدید بیرون راندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسبق قطر: صلح با اسراییل نیاز به چنگ و دندان دارد

نخست وزیر اسبق قطر: صلح با اسراییل نیاز به چنگ و دندان دارد