مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-08بين الملل

آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق


منابع  امنیتی عراقی اعلام کردند که نیروهای عراقی و نیروهای ائتلاف بین المللی در داخل پایگاه عین الاسد در غرب عراق از بیم حملات احتمالی دیگر به حال آماده باش درآمده اند.

- ، شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراقی اعلام کرد که درپی حمله به پایگاه عین الاسد نیروهای عراق و نیروهای ائتلاف بین المللی به حالت آماده باش درآمده اند.

براساس این گزارش؛ منابع امنیتی عراقی اعلام کردند که نیروهای عراقی و نیروهای ائتلاف بین المللی در داخل پایگاه عین الاسد در غرب عراق از بیم حملات احتمالی دیگر به حال آماده باش درآمده اند.

همزمان سخنگوی ائتلاف بین المللی اعلام کرد که حمله به پایگاه عین الاسد که صبح امروز شنبه رخ داد تلفاتی به دنبال نداشته است اما سبب ویرانی آشیانه هواپیماها شده است.

وی افزود که تحقیقات درباره زوایای حمله به این پایگاه شروع شده است.

این در حالی است که قبلا مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق وابسته به ارتش این کشور، بیانیه ای را در خصوص گزارش های منتشر شده پیرامون حمله پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا در استان الانبار منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: یک پهپاد انتحاری بامداد امروز در پایگاه هوایی عین الاسد در استان الانبار سقوط کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق

آماده باش در پایگاه عین الاسد در غرب عراق