مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-08بين الملل

چطور رسانه های آمریکایی جنایات اسراییل را پاک می کنند


اگر تبعاتی از بابت اخراج فلسطینی ها از خانه هایشان وجود نداشته باشد، مطمئنا تبعاتی نیز برای حرکت رسانه ها در پاک کردن این اقدامات غیرقانونی وجود ندارد! - "اگر تبعاتی از بابت اخراج فلسطینی ها از خانه هایشان وجود نداشته باشد، مطمئنا تبعاتی نیز برای حرکت رسانه ها در پاک کردن این اقدامات غیرقانونی وجود ندارد!" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه میدل ایست آی در تحلیلی به قلم یک ستون نویس این رسانه به نام آزاد عیسی می نویسد: در یک هفته گذشته، دوربین ها تصاویری از یک سری شهرک نشینهای یهودی دارای لهجه غلیظ بروکلینی ضبط کردند که با قلدری راهشان را به داخل خانه های فلسطینی ها در محله شیخ جراح قدس شرقی اشغالی باز می کنند.

یک شهرک نشین به نام مونا الکورد، بر اساس یک ویدیوی پربازدید، خطاب به زن فلسطینی که خانه اش مورد حمله قرار گرفته می گوید: اگر من خانه تو را ندزدم فرد دیگری آن را خواهد دزدید! اقدامات خشونت آمیز نیروهای اسراییلی برای متوقف کردن تظاهرات علیه حکم اخیر یک دادگاه در تایید اخراجها از خانه ها، با یک سکوت کرکننده مواجه شده است.

همچنین مشاهده شده که پلیس اسراییل با حمله به محله، با خشونت تجمعات شب زنده داری را در هم شکسته، فعالان تحصن کننده معترض به آواره ساختن آوارگان فلسطینی ساکن منطقه را که بسیاری شان در روزهای آینده با اخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور رسانه های آمریکایی جنایات اسراییل را پاک می کنند

چطور رسانه های آمریکایی جنایات اسراییل را پاک می کنند