مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-08پزشكي

تزریق 120 هزار دُز واکسن توسط علوم پزشکی شیراز


استاندار فارس اعلام کرد که تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز 120 هزار دُز واکسن کرونا به اعضای گروه های هدف تزریق شده است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز 120 هزار دُز واکسن کرونا به اعضای گروه های هدف تزریق شده است.

عنایت الله رحیمی شنبه 18 اردیبهشت در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، گفت: استان فارس خوشبختانه در زمینه اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا، در کشور پیشتاز است.

او گفت: دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، جهرم و فسا و دانشکده های علوم پزشکی لار و گراش در انجام سریع واکسیناسیون علیه کووید19 تلاش قابل قبولی را انجام داده اند.

رحیمی تاکید کرد که اکنون رتبه نخست واکسیناسیون علیه کووید19 در کشور به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اختصاص دارد.

استاندار فارس با اشاره به وجود 6 مرکز انجام واکسیناسیون علیه کووید19 در شیراز، گفت: سالن های پیش بینی شده برای انجام واکسیناسیون در شیراز، بزرگ و دارای تهویه مناسب است.

رحیمی همچنین با اشاره به ایجاد یک مرکز واکسیناسیون خودرویی، گفت: بعد از تزریق واکسن به کادربهداشت درمان، بیماران خاص و .

اکنون گروه سالمندان بالای 80 سال در حال دریافت واکسن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 120 هزار دُز واکسن توسط علوم پزشکی شیراز

تزریق 120 هزار دُز واکسن توسط علوم پزشکی شیراز