مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-08سياسي

تزریق واکسن مشترک ایران و کوبا به 3 هزار زنجانی


کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا نیز به تعداد 9 هزار واکسن برای سه هزار داوطلب تزریق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در ستاد کرونای استان زنجان اظهار کرد: طبق ساز و کارهای فراهم شده برای واکسیناسیون گسترده 30 مرکز تجمعی در این استان را ه اندازی می شود که از این تعداد 6 مرکز مهیا شده و مابقی نیز به محض دریافت واکسنهای بیشتر ایجاد خواهد شد، تا مشکلی در خدمت رسانی به وجود نیاید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تا کنون 22 هزار و 344 دز واکسن کرونا به این استان وارد شده است، اضافه کرد: ارسال واکسن های کرونا به استان همچنان ادامه دارد که طبق برنامه زمان بندی اعلام شده تزریق آن به گروه های هدف انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون 18 هزار و 449 دز واکسن به گروه های مختلف از قبیلکادر بهداشت و درمان، سالمندان، پارکبانان، جانبازان بالای 50 درصد و بیماران خاص تزریق شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پس از مرحله نخست، تزریق واکسن به سالمندان بالای 80 سال در حال انجام است، اضافه کرد: در این خصوص جایگاه هایی از قبیل خودرویی در شهر زنجان ایجاد شده که فرد متقاضی بدون پیاده شدن از خودرو در چادرهای مستقر اطلاعات وی ثبت و سپس واکسن تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن مشترک ایران و کوبا به 3 هزار زنجانی

تزریق واکسن مشترک ایران و کوبا به 3 هزار زنجانی