مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-08اجتماعي

مازندران تا آخر هفته بارانی است


هواشناسی مازندران از تداوم ناپایداری جوی در استان تا پایان هفته جاری خبر داد و پیش بینی کرد که بارندگی کم و بیش تا جمعه در مازندران ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواشناسی مازندران به استناد تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسـی ، اعلام کرد که وضعیت جوی استان امروز شنبه ابری است که گاهی با بارندگی، وزش باد و احتمال وقوع رعد و برق همراه می شود و اواخر امشب از میزان ناپایداری کاسته خواهد شد.

جدول پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران نشان می دهد که سامانه بارشی از اواخر امشب از استان خارج می شود و هوای استان تحت تاثیر جریانات گرم جنوبی قرار می گیرد که نتیجه آن افزایش دمای هوا در مناطق مختلف استان خواهد بود.

طبق این پیش بینی ، دمای هوای استان فردا یکشنبه بین سه تا هفت درجه در مناطق مختلف افزایش می یابد و در ساری مرکز مازندران هم دمای هوا در گرم ترین زمان به 26 درجه سانتی گراد بالای سفر خواهد رسید که نسبت به امروز هفت درجه افزایش خواهد داشت.

جریانات گرم جنوبی اواخر یکشنبه شب جای خود ره به سامانه جدید بارشی خواهد داد و شهروندان استان در روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارش باران، وزش باد گاهی نسبتا شدید خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران تا آخر هفته بارانی است

مازندران تا آخر هفته بارانی است